Valborg?




Jag fattar inte grejen med att alla ska dricka under den här helgen. Vad är så speciellt?
Säger inte att jag är värsta nykteristen men jag tycker det är så jävla omoget att det har blivit en grej att man ''måste'' dricka idag för att alla andra gör det, vafan är världen påväg när man tänker så? Visst det kanske är kul att dricka men varför kan man inte göra det en annan helg det kommer ett helt  sommarlov till sena kvällar men varför just idag när man vet att det är en av dom sämsta dagarna man kan vara ute på när det händer hur mycket skit som helst, folk blir stupfulla och våldtagna, mördade ihjälslagna. Åh, önska jag också kunde fatta varför man ska tänka som alla andra att det är något possetivt att dricka idag?
Yeah yeah, not my problem?! Får se hur det ligger till bland mina kompisar och hur bra dom mår imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0