Dolphine


Foto: Av mig

Jag är jättehungrig! Jag ligger i sängen och kände att min mage kurra som faan! Haha!
Efter skolan idag drog jag och amanda hem till henne och bestämde lite musik vi ska ha till våran idrottslektion. Jag är helt slut har suttit nu i typ två timmar och försökt sätta ihop musik och lite steg. Herregud va svårt det är! 
Vi ska köra friskis och svettis i en timme och då tänker väl ni att ''äh vadå, det är väl inge svårt att komma på några steg'' men tro mig att komma på steg till 16 låtar som är ca 3 minuter långa och göra stegen varierande är jädrigt svårt! Och nu har jag imorgon, lördag och söndag på mig att fixa ihop det här. Ska fan få ett MVG i slutet så får väl plugga hela helgen! Plus ska ju åka till landet där vi ska snickra ihop min gamla säng...
Var och tränade idag också, va mycket jag har hunnit med...
Aja, simma var jätteskönt iaf! Tänkte sova nu så godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0