Satan i gatan



Riktigt snygg bild på mig och lilja idag ;) Där ser ni också vad jag hade på mig.
Min dag har varit jättekonstig, jag fick G+ på ett av mina eng nationella och blev sur på mig själv, och sen fick jag veta att jag bara kommer få VG i engelska, jag fick reda på att jag inte kommer få MVG i slöjd och stannade kvar i skolan tills halv 6 för att göra en massa bilder för att få MVG. Herregud, dan har bara bestått av betyg och liljas tjatande om kaffe och mitt egna tjatande om att jag har dåliga betyg och har lust att gå och dö.
Härlig dag, riight?
Men jag blev klar med min fysik vilket är skönt och blev klar med mina shorts som jag fick ta hem (ni får se bild i nästa inlägg) och fick reda på att jag, lillja och liljas mamma ska åka på kryssning nästa söndag tillsammans, ska bli gryyyymt kul!  
Sa ju det, konstig dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0