That is sick



Jag har ju inte uppdaterat så mycket, det har väl med stressen i skolan att göra men eftersom Maria bad mig att blogg gör jag väl det :)
Idag har jag haft en grymt dålig dag, dagen börjar med att jag är stressad och kör matte nationella på morgonen, gick väl helt okej för att satsa på G, sedan var det lunch och vad är det för mat...? Jo fisk...Så åt ingen lunch och var trött hela dan, sedan är det hur varmt som helst i alla klassrum så man knappt kan andas och sista lektionen svenska, vad händer då? JO, jag höll ett tal som var mer som ett harklande, stammande svammel.
Jag har typ aldrig varit så nervös i mitt liv och jag fattar inte ens varför, jag är inte speciellt nervös när jag ska sjunga inför hela skolan men nu kunde jag inte ens prata normalt.
Jag är dock stolt över att jag ställde mig där och klarade igenom skiten utan att börja grina men jag kan ju säga att det är nog mitt livs sämsta svenska uppgift! Får träna på att prata inför folk, jag hatar uppmärksamhet!
Sen när jag kommer hem mår jag grymt illa och är hungrig som en varg...

Annat som hänt idag? Jag var och solade en kort stund med Sofie och Amanda i bandängen så det var väl en härlig grej under dan! Älska SOL!

bara för att göra mitt inlägg lite sämre kan jag ju hälsa att det ska börja regna imorgon och på fredag...YEEY!

Nu ska jag ta och förbereda mig för skoldagen imorgon och kanske gå ut en sväng för att tänka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0