You're beutiful



NU har jag precis varit ute på en springtur i en halvtimme, och har precis insett vilken dålig kondition jag har. Jag brukar ju i vanliga fall ''gå snabbt'' men sprang idag och måste verkligen bättra mig! Ska försöka springa lite oftare för snart är det ju dax för Vårruset så vill ju helst inte dö under tiden jag springer dom där 5 km...
Ska nog springa på morgonen innan jag drar till skolan imorgon.
Imorgon är det Sofiadagen också vilket innebär att vi har en massa aktiviteter på skolgården och min klass ska hålla i cafet. Kommer nog bli kul ifall det inte börjar regna ;)
Nu börjar ju Eurovision snart så ska bänka mig framför tvn med mitt stora täcke!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0